کتابخانه عمومی بقیه الله آبگرم

کتابخانه عمومی بقیه الله واقع در شهر توریستی آبگرم از استان قزوین می باشد

کتابخانه عمومی بقیه الله آبگرم

کتابخانه عمومی بقیه الله واقع در شهر توریستی آبگرم از استان قزوین می باشد

کتابخانه عمومی بقیه الله آبگرم

شماره ی تماس کتابخانه بقیه الله آبگرم 02834762894

جاذبه های گردشگری آبگرم قزوین

دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۰۵ ب.ظ

آبگرم قزوین

برای رسیدن به شهر آبگرم قزوین، باید سری به شهرستان آوج بزنید، زیرا آبگرم یکی از شهرهای خوش آب و هوای شهرستان آوج است و گردشگران زیادی برای طبیعت گردی و آب درمانی به چشمه های درمانگر این شهر سر می زنند. به همین دلیل بهتر است برای رزرو هتل و اقامتگاه در آبگرم قزوین، قبل از سفر، اقدام کنید تا سفر آرام و بدون دغدغه ای را به این شهر زیبا، تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری آبگرم قزوین

با اینکه سایت های آب معدنی و چشمه های طبیعی آبگرم در این منطقه، یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری و دلیلی برای سفر اکثر گردشگران به این منطقه هستند، با این حال تصور نکنید که این شهر به جز چشمه های درمانگر خود، هیچ جاذبه دیگری برای نمایش دادن ندارد. می توانید با سفر به این شهر، از تماشای جاذبه های تاریخی شهر و طبیعت گردی در روستاهای آبگرم نیز لذت ببرید.

آب معدنی حمام ارشیا

استان قزوین به دلیل موقعیت جغرافیایی و طبیعت خاصی که دارد، میزبان سایت های آب معدنی بی نظیری است که یکی از معروف ترین آنها را می توانید در سفر به شهرستان آبگرم با عنوان «حمام ارشیا» درون شهر ببینید و خودتان را به یک آب تنی لذت بخش درون آبگرم طبیعی این حمام دعوت کنید. سالانه گردشگران و توریست های زیادی برای آبدرمانی و بهره مندی از این نعمت طبیعی، با رزرو هتل در آبگرم قزوین، تجربه منحصر به فردی را به خودشان هدیه می کنند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۰۱
  • ۲۸۸ نمایش
  • افروز جعفربگلو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی